Saturday, March 20, 2010

Morning all..






Its only 7.20am..lepas subuh td terus xtido dh...macam ni la gue punye ujg minggu, org lain memang pulun tido cukup2 tp gue mmg macam mana sikit tido the night before pon siang mesti bgn awal n x tido lg. I enjoy weekend so much..appreciate every hour left. Haha..tu sebab mak sayang gue :P (perasan...) klu gue balik umah sure mak akan ajak gue buat mcm2 activiti la di pagi hari..I miss mak & abah sooo much...sabar ye, lagi 10 hari anak mu ini akan pulang.


Hari ni my 'abang' will go for his field trip at KK..ikut jarak mcm dh dekat ngn tempat gue skg ni tp still x membantu pon, he will be busy with the activities line up and it is only 2 days trip so memenatkan klu nk jumpa...never mind dear..I'll see you in 10 days as well la ok..






No comments:

Post a Comment