Wednesday, June 13, 2012

Selamat Hari Jadi Love..

I recently celebrates 2 special events in my life which is birthday daddy n Riaz. Rasa bersyukur pada Tuhan dengan kurnia yg tak terhingga ni, kehadiran 2 perosak jiwa yg so priceless and close to my heart. Doa gue utk mereka: "Ya Allah, aku bersyukur dengan kurniamu yang tak terhingga ini, Aku bersyukur atas kebahgiaan yg ku terima ini, Aku bersyukur atas nikmat rezeki yg ku terima ini, Aku bersyukur atas kesihatan yg kau ku terima ini, Kau peliharakan lah kurniaanmu ini dengan sebaik2 keadaan, Kau panjangkan lah kebahagiaan yg ku rasakan ini selama lamanya, Kau tambahkan la nikmat rezeki yg kau beri ini secukupnya, Kau sihatkan la diriku dan ahli keluargaku supaya mudah kami beriabdat, Peliharalah kami dari kekufuran setelah kau beri segala kenikmatan dan kebahagian ini. Amin."

No comments:

Post a Comment